Opret

Opret din Odoo og få adgang allerede i dag.

Detailvirksomhed
Grossistvirksomhed
Produktionsvirksomhed
Servicevirksomhed
Delt server
Egen server **
Odoo 10
Odoo 10 Enterprise
Odoo 8

 

 

Vejledning

Du skal udfylde skemaet med dine oplysninger. Alle felter med * skal udfyldes. Når du trykker "Opret min Odoo nu" kontrollerer vi, at alt er udfyldt korrekt.

Du vil hurtigt modtage en mail med et link. Når du trykker på dette link, bekræfter du din identitet og vore handelsbetingelser. Herefter går vi i gang med at oprette din database.


Feltet Brugernavn er det navn, som du senere skal logge ind i Odoo med. Mange vælger at bruge deres e-mail-adresse her. Du kan bruge alle bogstaver, tal, punktum, bindestreg, understregningstegn og snabel-a.


Feltet Domæne er den adresse, som oprettes på serveren. Senere vil du skulle logge ind på denne adresse f.eks. mitfirma.logind.net
Mange vælger deres internetadresse. Dermed vil man senere kunne hoste sin hjemmeside på systemet f.eks. www.mitfirma.dk, skrives "mitfirma" i feltet Domæne. Gyldige tegn er alle bogstaver, tal, bindestreg og understregningstegn.


I feltet Skabelon skal du vælge den skabelon, der passer bedst til dit firma. Skabelonen hjælper dig med at opsætte Odoo, så den passer bedst til din virksomhedstype. Du kan altid installere flere moduler end dem, som er i skabelonen.


Alle har som standard: (ikke Tom database)

  • Regnskab
  • Salg
  • Indkøb
  • Personale
Detailvirksomhed tillige:
  • POS (kasseapparat)
  • Lager
Grossistvirksomhed tillige:
  • Lager
  • CRM
  • Markedsføring
Produktionsvirksomhed tillige:
  • Produktion
  • Lager
  • Projekt
  • CRM
  • Markedsføring
Servicevirksomhed tillige:
  • Markedsføring
Tom database:
Indeholder ingen installerede moduler. Du bestemmer selv, hvad der skal installeres. Kan også bruges, hvis man kun ønsker at bruge Odoo til firmaets hjemmeside.